Kassler

13 april 2009 at 17:22 2 kommentarer

Folk tjatar om det vackra påskvädret och jag säger PÅSKVÄDER SCHMÅSKVÄDER, vad jag verkligen vill veta är när det ska bli så varmt att jag kan ha på mig de här skorna utomhus utan att förfrysa tårna:

dsc00078

Kan vi se till att det blir relativt snart, ktnx?

Entry filed under: skor. Tags: .

Om tjockispikétröjan Beslutsångest

2 kommentarer Add your own

  • 1. virvla  |  13 april 2009 kl. 19:48

    äsch de där kan du väl ha?! jag har redan invigt mina knulp-träskor i alla fall!!

    Svara
  • 2. vifsla  |  13 april 2009 kl. 22:29

    Underbara! Men jobbigt med allt obortsopat grus mellan tårna!

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag återfinns även här

Senaste inläggen

wordpress
visitor

