Beslutsångest

17 april 2009 at 20:33 3 kommentarer

Den här evanstoppen:
11d44emul_large

a) ser ut som om en opiumhög abstrakt konstnär har tagit ut alla sina inre demoner på den och symboliserar även allt som är fel med de kläder som tjocka människor förväntas ha på sig – med andra ord, ”blommig tält”-varningen tjuter på Hese Fredrik-volym?

b) är rätt cool ändå?

c) är ful som stryk, men eftersom fula tantkläder är min grej kommer jag ändå att rock it like a rocking thing?

Jag är kluven.

Entry filed under: tant. Tags: .

Kassler Färjan är strax i hamn

3 kommentarer Add your own

  • 1. hiroshima  |  17 april 2009 kl. 22:31

    Ska jag vara brutalt ärlig är jag lite rädd för den, men jag har allt förtroende för dig och din förmåga att få den att se skitsnygg ut.

    Svara
  • 2. Bloppis Beyond Sizes  |  25 april 2009 kl. 20:35

    På fråga 1 säger jag C!😉

    /Elin

    Svara
  • 3. Lisa  |  27 april 2009 kl. 13:13

    Jag tror på en blandning mellan B och C. Den är rätt cool och du gör den ännu coolare. Om inte annat kan den matchas med alla färger i din garderob eftersom alla färger är representerade😉 Men med aprikosfärgat läppstift, en ljus jeansjacka och kanske svarta byxor tror jag den blir ett kap!

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag återfinns även här

Senaste inläggen

wordpress
visitor

