Beth Ditto for Evans – sneak peek

01 maj 2009 at 16:40 1 kommentar

Åååh jag tror att det här kommer att bli så jävla bra!

Grazia har en bild på en fin klänning ur Beth Dittos kollektion för Evans, förvisso modellad på en obehaglig docka, men i alla fall!

I juli är det dags, precis som för mina andra mer eller mindre secret obsessions *host* nya Harry Potter-filmen *host*. Jag är inte någon åttiotalsretrobrud direkt men bara för att det är så bra tänker jag fan köpa ett plagg av varje ändå!

Och ja, jag är en så typisk, förutsägbar tjockis att jag älskar Beth Ditto i princip villkorslöst. You’re just gonna have to deal.

beth-ditto-for-evans-mainLäskig docka.

Bibliotekariefrisyren!

Skiiiitsnygg paljettklänning som jag har cirka noll användningsområden för men självklart kommer att köpa ändå.

Entry filed under: den korpulenta önskelistan, heta tjockisar. Tags: .

Den anonyma tjockisröven Det första inlägget med gnäll om H&M:s usla plusavdelning, men med all sannolikhet inte det sista

1 kommentar Add your own

  • 1. Emmie  |  02 maj 2009 kl. 6:28

    Paljettklännning? JA TACK!

    Jag sitter och sparar ihop pengar så jag kan köpa en av varje jag med. Hur kan man inte villkorslöst älska Beth Ditto? Må så vara att jag är en hjärntvättad tjockis.😀

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag återfinns även här

Senaste inläggen

wordpress
visitor

