Strumpbyxor i juni

15 juni 2009 at 21:19 7 kommentarer

Kostnad för tull+moms för bland annat denna klänning från Torrid som nämndes i förbifarten i förra inlägget:

DSC00146

NOLL svenska kronor.

Jag har knappt kommit över det ännu.

Åh tullverket, så här mycket har jag nog aldrig gillat er förut. Den där flaskan ”jordgubbschampagne” (kostnad: cirka 25 danska kronor, champagne my ass) ni beslog av mig efter ett Helsingörsbesök cirka 1993 är glömd och förlåten, fint att ni så att säga låter udda vara jämnt efter alla dessa år! Med förhoppningar om ett gott samarbete och ömsesidig respekt även framöver /puss och kram, Korpulent

Entry filed under: mina kläder. Tags: .

Double the pleasure, double the fun…eller inte. Till det blommiga tältets försvar

7 kommentarer Add your own

  • 1. sof  |  15 juni 2009 kl. 22:37

    Den var lide snygg! Beställd från USA antar jag? Köpte du ngt mer?

    Svara
  • 2. hiroshima  |  17 juni 2009 kl. 22:31

    Åh, vad fin du var i klänningen! Assnyggt.

    Svara
  • 3. madeleine  |  18 juni 2009 kl. 13:14

    skitfin klänning!

    Svara
  • 4. Jenny  |  18 juni 2009 kl. 15:34

    Du skriver så suveränt roligt. Bitskt och sant och ironiskt. I like! /Jenny

    Svara
  • 5. Anna  |  14 juli 2009 kl. 0:01

    Jag håller med Jenny!
    Mer Korpulenta betraktelser åt folket! Om du har tid, och lust såklart🙂

    Svara
  • 6. Soulsister  |  17 juli 2009 kl. 7:49

    Jättesnygg!

    Hittade hit via Nostalchic🙂 Kommer definitivt tillbaka!

    Svara
  • 7. Lisa  |  11 augusti 2009 kl. 14:59

    Skriv mera! 🙂

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag återfinns även här

Senaste inläggen

wordpress
visitor

