Den utlovade skamlösa reklamen

03 september 2009 at 12:36 5 kommentarer

Ikväll spelar jag och min fina vän Lisa skivor på Freaks n’ Geeks (de sätter en apostrof framför N:et också, men jag hävdar fortfarande att det korrekta skrivsättet är n’, som i Guns n’ Roses), som bland annat drivs av min likaledes fina vän och nytillträdda musikredaktören Madeleine (som ni märker skojade jag inte om det där med skamlös reklam) på Debaser i Malmö. Alla måste komma och shake some jelly! Vi utlovar världens bästa låtar, såsom Pop goes my heart, och sedan spelar ju Sunset Rubdown också. Det kommer att bli ALLES GUT.

freaksngeeks_2dagsfest_copy

Entry filed under: saker som inte är kläder, skamlös reklam. Tags: .

Till det blommiga tältets försvar Come to mama

5 kommentarer Add your own

  • 1. madeleine  |  03 september 2009 kl. 13:51

    jag tyckte också det var konstigt att vi skulle ha ´n´ och inte n´i namnet, men blev nedröstad.så jag brukar skriva Freaks N geeks.

    Svara
  • 2. Anna  |  03 september 2009 kl. 23:04

    Men helvete, jag glömde ju!!!!!!!

    Svara
  • 3. korpulent  |  04 september 2009 kl. 9:50

    Tssk Anna, du missade ju hur vi var de enda som dansade till Pop goes my heart (bakom dj-båset). Däremot shakade kidsen lite otippat loss rejält till Razzmatazz med Pulp. So much fun.

    Svara
  • 4. Anna  |  05 september 2009 kl. 19:17

    Alltså, jag hade ju lätt dansat till Pop goes my heart och höjt statistiken.

    Svara
  • 5. korpulent  |  08 september 2009 kl. 18:42

    Det blir en ny chans den 19:de! Då är det dock en massa djs så vi kommer bara att spela ett par låtar. Men, å andra sidan, mer tid till häng i baren! Kom kom kom!

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag återfinns även här

Senaste inläggen

wordpress
visitor

