Come to mama

05 september 2009 at 12:14 2 kommentarer

Den här tröjan är det finaste tjockisplagget jag har sett på jag vet inte när.

06F16FBLK_large

Idag är det min ~*födelsedag*~, så jag tror bestämt att jag tar och köper den i present till mig själv. Ska något bli gjort är det lika bra att inte förlita sig på någon annan!

Mina andra presentönskningar är för övrigt en freakin’ väckarklocka, jag är en sådan jävla tant.

Tröjan är från Evans och kostar £35.

Entry filed under: fint, tant. Tags: .

Den utlovade skamlösa reklamen Jag vill ha er, jag vill ha er!

2 kommentarer Add your own

  • 1. Lina  |  05 september 2009 kl. 16:56

    Grattis på födelsedagen!😀

    Svara
  • 2. Anna  |  05 september 2009 kl. 19:10

    Grattis!

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag återfinns även här

Senaste inläggen

wordpress
visitor

