Jag uppdaterar i en rasande takt

03 oktober 2009 at 20:43 2 kommentarer

Till två av mina besökare som blivit hitskickade via sökmotorer vill jag säga: GRATTIS, you’ve come to the right place!

Namnlöst-1 kopiera

…och så ville jag bara meddela att jag från och med idag även återfinns här, om än i blygsam omfattning än så länge.

Entry filed under: tant. Tags: .

Life is a flower, som Ace of Base sa en gång Samba sambero, my ass

2 kommentarer Add your own

  • 1. Emmie  |  07 oktober 2009 kl. 9:52

    Folk verkar mest bara hitta min blogg när de söker efter ‘how to be thin’. Eh?

    Svara
    • 2. korpulent  |  11 oktober 2009 kl. 1:34

      Idag har jag fått hit en sökning på ”varför är bajs brunt?”…

      Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag återfinns även här

Senaste inläggen

wordpress
visitor

