Life is a flower, som Ace of Base sa en gång

03 oktober 2009 at 10:25 5 kommentarer

Höstens bästa fynd, thus far:

Blommiga leggings från Emmaus. Jag skulle säga att de är det perfekta valet om man någon dag vill klä sig som en hyllning till det tidiga nittiotalet, men sedan kom jag på att man naturligtvis vill klä sig som en hyllning till det tidiga nittiotalet VARJE DAG, eftersom världen aldrig har varit en bättre plats. I alla fall, skitbilliga och lovely blommiga tights, och mina Dr Martens som jag köpte dagen innan Lollipopfestivalen 1995 och som sedan gav mig vidriga skoskav när jag spenderade kvällen med att dansa som i ”Common People”-videon (ja, jag har fortfarande dansmovesen till ”Sing along with the common people, sing along and it might just get you through”-partiet memorerat djupt in i hjärnbarken):

DSC00222

Entry filed under: mina kläder, second hand. Tags: .

Kärlek! Jag uppdaterar i en rasande takt

5 kommentarer Add your own

  • 1. Anna  |  03 oktober 2009 kl. 13:30

    Ingen kommer undan med blommiga leggings som du gör. FAB!

    Svara
  • 2. snarky  |  03 oktober 2009 kl. 17:26

    kan amn få en närbild på dem? ser skitfina ut!

    Svara
  • 3. korpulent  |  03 oktober 2009 kl. 19:16

    Här ligger de och chillar hemma på sängen:

    Photobucket

    Svara
  • 4. snarky  |  03 oktober 2009 kl. 23:11

    two enthusiastic thumbs up!

    Svara
  • 5. Hanna  |  23 november 2009 kl. 23:31

    Ahh, underbart att snubbla över en annan som tycker om 90- talet lika mycket som mig! =D Jag letar alltid fanatiskt efter 90-tals plagg. Det är en skam att jag bara var barn under den fantastiska perioden…
    Apsnygga tights förresten❤

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag återfinns även här

Senaste inläggen

wordpress
visitor

