FASHION STATEMENT

25 november 2009 at 15:26 2 kommentarer

Här har vi det som ambitiösare modebloggare brukar benämna ”Dagens”. Man skulle även kunna använda uttryck av typen  ”vågad mönstermix”. Själv tänkte jag benämna det hela ”Det var inte riktigt såhär jag föreställde mig att jag skulle se ut vid 30+, men jag är rätt nöjd ändå”:

Blommigt tält (jag älskar det fortfarande trots att alla andra tjockisar fortfarande verkar ha just det blommiga tältet som sina främsta hatobjekt – psscht säger jag, även om min ovilja att ikläda mig lågmidjade jeans och ”figurframhävande” skärningar kanske gör att jag är sämst lämpad i världen att driva tjockisblogg, om man nu tycker att man bör företräda en grupp och dess kollektiva tankar och önskemål för att göra det) och Super Mario-nyckelband:

 

Ja, min kamera är fortfarande trasig.

Entry filed under: blommiga tält, mina kläder. Tags: .

Grattis, H&M… Jag blickar in i min kristallkula

2 kommentarer Add your own

  • 1. Elin  |  25 november 2009 kl. 23:40

    Ämen va fan, det man trivs i är väl det viktigaste. Bara för att jag är fet och avskyr tält & blommigt så innebär inte det att jag tycker att det inte får finnas för andra. Det enda jag vill är att det ska finnas fler alternativ, liksom.

    Det ena utesluter ju inte det andra.
    Typ.

    Äh.

    Svara
  • 2. sarixa  |  20 december 2009 kl. 16:49

    Hoppas du får en kamera i julklapp! Så vi får läsa lite mer roliga inlägg…

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag återfinns även här

Senaste inläggen

wordpress
visitor

