Jag blickar in i min kristallkula

26 december 2009 at 18:51 1 kommentar

Får jag bara lite diskret påpeka att mina clairvoyanta förmågor är fantastiska?

Se sista stycket här och beskåda sedan det här jävla spektaklet.  Then bow before my greatness.

Ah, just det, och god jul och sådant också.

Entry filed under: snillen spekulerar. Tags: .

FASHION STATEMENT Carmakoma S/S 2010

1 kommentar Add your own

  • 1. sarixa  |  02 januari 2010 kl. 22:30

    Jaaa, tack gode gud att bilderna ligger under plus-sektionen, så att man inte frestas att kolla på dem. Uhuhuhu, läskigt…
    http://sarixa.wordpress.com/

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag återfinns även här

Senaste inläggen

wordpress
visitor

