Korpulent likes this

12 januari 2010 at 13:20 4 kommentarer

Evans antyder på sin twitter att våren kommer att innehålla Nautical themes. Till detta säger jag AYE.

Ge mig lite sailorkläder så kan jag nästan ha överseende med det där med metallics och pastels. Nästan.

Entry filed under: ge mig!. Tags: .

Enad front mot jättebebiskläder, who’s with me? ASOS Curve

4 kommentarer Add your own

  • 1. Ida  |  13 januari 2010 kl. 0:09

    Vad heter de på Twitter? Sökte på Evans men det kom 1000 människor som hette liknande men inga tjockisklädsäljare. Hjälp!

    Svara
  • 2. Lina  |  13 januari 2010 kl. 0:22

    twitter.com/evansclothing

    Svara
    • 3. Ida  |  13 januari 2010 kl. 11:22

      Ah, tack.

      Svara
  • 4. Jenny  |  13 januari 2010 kl. 8:17

    Oh hell yes, äntligen lite navy till oss tjockhetsdrabbade!😀

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag återfinns även här

Senaste inläggen

wordpress
visitor

