ASOS Curve

14 januari 2010 at 0:04 4 kommentarer

Goda nyheter: ASOS börjar sälja sin plussizelinje ASOS Curve i upp till strlk 26 på fredag, enligt ett forum på deras hemsida!

Dåliga nyheter: Den lilla sneak peek man kan beskåda hos Musings of a fatshionista påminner betänkligt om Ellos föga upphetsande sortiment av basictrikå.

Men de kanske bara vill skruva ner förväntningarna, för att sedan smälla till med en stor, varierad, uppdaterad, quirky och nytänkande kollektion fylld av retroklänningar, grungeinspirerat, sailorklänningar, stövlar, högmidjade kjolar med vidd, blommigt och strumpbyxor som aldrig halkar neråt, till rimliga priser? Hoppet är ju som bekant det sista som överger människan.

Uppdatering: På ASOS forum säger nu en av deras anställda följande hoppingivande ord:  ”I could only find the above images for a sneak peek but there are fliry floral dresses in the ranges, sexy evening maxi dresses, cute military macs… there will be floral tube skirts coming, girly sundresses, edgy leather jackets… and of course the basics too!”. Själv säger jag TUMMEN UPP om det stämmer. Finger crossed, people.

Entry filed under: butiker. Tags: .

Korpulent likes this Ännu mer om ASOS Curve

4 kommentarer Add your own

  • 1. Helen  |  14 januari 2010 kl. 0:59

    Strumpbyxor som aldrig halkar neråt? Vill haaaaaaa, cravings, loves it! Finns det?

    För tre dagar sedan hittade jag ett par strumpisar i lådan som var orörda. Har haft dem tre dagar nu, fast min regel är att tvätta efter en dag,eftersom de magiskt sitter på plats. Det kommer nog att försvinna när de tvättats, tyvärr.

    Svara
  • 2. Anna  |  14 januari 2010 kl. 1:00

    Börjar snart böla alltså. TRIKÅTRÖJOR. Behöver dem ungefär lika mycket som strumpor och magont.

    Svara
  • 3. thenostalchic  |  14 januari 2010 kl. 14:51

    Ja, jag håller verkligen med om att hoppet är det sista som lämnar människan. Kanske kanske kanske kan det bli något bra, då kan de räkna med mig som storkonsument, på alla håll och kanter.

    Svara
  • 4. Malin Bjärnlid  |  15 januari 2010 kl. 17:39

    Efter att ha levt ett långt liv med nedhasade strumpbyxor kom jag på den ulitmata tantlösningen för ett par år sen = gördel. Hittas i skumma hörn i underklädesaffärer. Numer kan jag ha kjol/klänning mer än fem minuter. Planerar man att ha en dejt som slutar i bingen kanske man ska avstå gördel alternativt glida ur dem i ett obevakat ögonblick. Men vad vet jag – någan annan kanske lyckas få dem att framstå som sexiga.

    Mer blommor på kläderna åt folket – blommigt är underbart! Jag vill ha blommiga strumpbyxor men sådana görs visst bara upp till strl 42 grrrrr.

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag återfinns även här

Senaste inläggen

wordpress
visitor

