!!!

17 februari 2010 at 13:24 7 kommentarer

Perfekt. Perfekt. PERFEKT. Jag ska nu, trots att jag inte har några pengar, köpa den här klänningen och sedan ska jag aldrig ha på mig något annat i HELA MITT LIV.

Åh, ASOS Curve, jag är så glad att jag aldrig förlorade hoppet om er. Kärleken.

Entry filed under: fint. Tags: .

Evans S/S 2010 BiB tillverkar ett plagg som inte är skitfult! Massorna reagerar med chock och misstro.

7 kommentarer Add your own

  • 1. Ida  |  17 februari 2010 kl. 14:32

    Så intressant. Där du ser perfektion ser jag… en grå t-shirtklänning. Så kan det vara. It’s all in the styling såklart. Men jag tittade in på sidan och häpp, det har ju kommit flera snygga nya saker. Kan nog bli bra, det här!

    Och hey, kan du inte skriva lite oftare? Gillar din stajl!

    Svara
  • 2. Lina  |  17 februari 2010 kl. 15:08

    Jag förnekar absolut inte att det är en grå t-shirtklänning, det är ju det som gör den så perfekt! Inte en bondmoravibb eller en ”smickrande” Igigitantvarning så långt ögat når. Loves it! Jag blev alldeles till mig över maxikjolen också.

    Jag ska försöka skriva mer men jag har ju så lite vettigt att säga! Um, men kanske snart? Tack förresten!

    Svara
  • 3. Anna  |  17 februari 2010 kl. 16:03

    Jag, en sucker för tjejiga klänningar, tyckte den här var lite söt: http://www.asos.com/Asos/Asos-Curve-Chiffon-Babydoll-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1035739&cid=9577&sh=0&pge=0&pgesize=-1&sort=-1&clr=Black%2fNude
    Fattar dock inte varför de inte skriver ut längden på alla klänningar? Den ser så sjukt kort ut.

    Svara
  • 4. Lina  |  17 februari 2010 kl. 16:18

    Anna: Jag tyckte också att den var söt, men som du vet ser jag ut som en efterbliven jättebebis när jag försöker vara lite vän och flickig, så det är nog bäst för alla att jag behärskar mig och inte köper den. Och den ser kort ut…men modellen ser ju å andra sidan lång ut, så det kanske kan funka ändå?

    Svara
  • 5. hanna  |  17 februari 2010 kl. 20:18

    neeedz it, waaantz it. funderar på att sälja katten för att ha råd men jag tror inte det går hem hos min sambo.

    Svara
  • 6. sarixa  |  17 februari 2010 kl. 21:45

    Nämen! Rädda kattstackarn!🙂
    Håller med, ser ut som en helt vanlig grå t-shirt klänning – men å andra sidan, var kan man köpa såna i Sverige i stora storlekar? Nähä just det, ingenstans. Så, I get your point.
    Håller med kommentaren ovan – snälla skriv oftare! Vi är inte ute efter det vettiga du har att skriva, vi tycker bara att du är så rolig…🙂
    Om du vill ha ett litet tips, som funkar väldigt bra för mig, så är det att skriva flera inlägg de dagar då du känner dig inspirerad och spara dem som utkast. Sedan kan du slänga upp dem lite då och då när du har skrivtorka så riskerar du inte att förlora några läsare för att inläggen blir för få.

    Kram, kram,
    http://sarixa.wordpress.com/

    Svara
  • 7. Kill all moomins « korpulent  |  04 mars 2010 kl. 0:14

    […] mars 2010 Så, den gråa klänningen har kommit. Den var, precis som väntat, helt jävla perfekt (jag älskar den redan, och då har […]

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag återfinns även här

Senaste inläggen

wordpress
visitor

