Ruby Belle @ evans

26 februari 2010 at 20:56 6 kommentarer

Kära evans fortsätter att jobba på att etablera sig i olika sociala medier och har för ett par veckor sedan startat en egen blogg som döpts till Evans Fashion Fix. Mycket av det de skriver om handlar om deras egna kläder, såklart, men de har även börjat så smått med plus-size street fashion (yay!) och det hoppas jag att de fortsätter med.

I alla fall, jag har rss:at lite pliktskyldigt men kanske inte hetsat upp mig så hemskt mycket över innehållet – förrän nu. Igår publicerades nämligen det här inlägget med en liten sneak peek på specialkollektionen Ruby Belle som kommer till evans längre fram i vår och hot damn, det där är en sailorklänning jag ser! MED SEGELBÅTAR!

(bild lånad från Evans Fashion Fix)

Och om detta har jag egentligen blott ett att säga: CAN I GET A WOOT WOOT?

Entry filed under: butiker, den korpulenta önskelistan, fint, klänningar. Tags: .

Korpulent goes hipster! Kill all moomins

6 kommentarer Add your own

  • 1. Vifsla  |  26 februari 2010 kl. 21:03

    JAG VILL HA! VILL HA! VILL HAAAAA!

    Svara
  • 2. Lina  |  26 februari 2010 kl. 21:04

    ELLER HUUUUUR

    (jag kan tänka mig den röda också)

    Svara
  • 3. Anna  |  27 februari 2010 kl. 10:34

    SÅ JÄVLA FINA!!!!!!! Jag vill ha alla!
    (och förlåt, men hur korta? Känner mig som en nunna men jag pallar inte klänningar som visar röven så fort man rör sig).

    Svara
  • 4. Ida  |  27 februari 2010 kl. 10:58

    Ser underbara ut, men jag håller med dig Anna, de ser lite väl teen-korta ut. Jag är snart medelålders, för tusan. Kommer att kolla in i vilket fall.

    Svara
  • 5. Lina  |  28 februari 2010 kl. 1:18

    Jag förstår farhågan men jag tänker ändå hoppas.Det kan ju vara så att det är ett lite skevt perspektiv på bilderna. Eller att det är relativt små provstorlekar så att de ser kortare ut än vad de är i de större? Den som lever får se antar jag. Detta är ju dock förutsatt att man har midjan på kjolen just i midjan och (som vi ju redan har diskuterat…) inte under brösten….

    Svara
  • 6. Heads-up « korpulent  |  14 maj 2010 kl. 14:38

    […] maj 2010 Nu finns Ruby Belle-klänningarna att köpa på […]

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag återfinns även här

Senaste inläggen

wordpress
visitor

