All apologies

30 mars 2010 at 16:58 11 kommentarer

Någon har kanske märkt att det inte händer så jävla mycket här? Jag ber om ursäkt och skyller på, eh, livet.

Jag hoppas i alla fall att vara back on track inom en snar framtid, och jag hoppas också att jag kommer att vara det iklädd denna t-shirt:

Ses snart.

Entry filed under: okategoriserat. Tags: .

Jag ser en klänning, planerar kläder för en hel årstid Timmen är slagen

11 kommentarer Add your own

  • 1. Ida  |  30 mars 2010 kl. 21:56

    Älskar t-shirten. Men skulle nog inte våga bära den… Hoppas på fler inlägg snart, hurra!

    Svara
  • 2. Lina  |  01 april 2010 kl. 12:46

    Jag skulle UTAN TVEKAN bära den. Som allt annat som är riktigt bra här i världen verkar den dock bara vara tillgänglig i usa.

    Svara
  • 3. thenostalchic  |  04 april 2010 kl. 11:06

    Jag skulle gääääärna ha en sån tröja, gud vad underbar. Vi skulle köpa in några från USA!

    Svara
  • 4. Fiat  |  07 april 2010 kl. 22:53

    Fin tröja! Fantastisk blogg! Jag snor in dig på mina favoriter. Hoppas det är okej.

    Tjingeling

    Svara
  • 5. thenostalchic  |  08 april 2010 kl. 9:33

    http://seibei.com/shop/iflp.html
    här kan man handla tröjan!

    Svara
  • 6. Charlotte  |  14 april 2010 kl. 21:35

    Kom igen nu! Nu får ni blogga omedelbart!😉

    Svara
  • 7. hanna  |  15 april 2010 kl. 20:38

    duuuu hur är asos curve i storlekarna? sitter och sneglar på en korallrosa grej soms skulle vara perfa till ett sommarbröllop jag ska på, men jag har aldrig beställt från curve så ja…. hur är storlekarna?

    Svara
  • 8. Lina  |  15 april 2010 kl. 21:02

    Charlotte: Snart!

    Hanna: Det jag har beställt har varit true to size, tycker jag. Om du brukar beställa från engelska butiker så ta den storlek du brukar ha, alltså. Om du inte har koll på din engelska storlek så tycker jag att asos size guide känns korrekt men inte så utförlig, kolla size guiden på evans istället för att vara säker på vilken strlk du ska ha.

    Det enda jag har tänkt på är att klänningarna på ASOS är rätt korta (men alla klänningar är iofs korta på mig, jag har så oproportionerligt korta ben och lång överkropp…).

    Svara
  • 9. sarixa  |  16 april 2010 kl. 11:16

    Pleeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaase come back!

    Svara
  • 10. hanna  |  18 april 2010 kl. 12:39

    awesome, tack! jag tror jag ska våga mig på att klicka hem den… man måste ju vara snyggare än bruden va😛

    Svara
  • 11. Ida  |  22 april 2010 kl. 19:55

    Men när kommer det mer här? Kom igen nu, schyrro???

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag återfinns även här

Senaste inläggen

wordpress
visitor

