Stay golden

26 juli 2010 at 12:52 1 kommentar

Jag har just slagit till på de här byxorna, utan att vara säker på hur och med vad jag ska kombinera dem, eller ens på om jag kommer att bära dem utanför hemmets fyra väggar överhuvudtaget:

Evans Animal Twill Trousers, £27

Jag antar att det bara är att acceptera att min själ må vara Dorothy Zbornaks, men inom mig bor det ändå en liten Blanche Deveraux som väntar på att få komma ut.

Stilförebild.

Entry filed under: Okategoriserade. Tags: .

Fabulously Curvy och Tjallamalla Evans A/W 10

1 kommentar Add your own

  • 1. thefatandfurious  |  26 juli 2010 kl. 16:53

    skitsnygga. ibland bara måste man ha vissa plagg även fast man inte vet om de kommer användas.

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag återfinns även här

Senaste inläggen

wordpress
visitor

