Formspring

30 juli 2010 at 17:24 Lämna en kommentar

Jag fick en kommentar från Ida:

2010/07/30 at 14:47

Kan du inte starta en frågelåda? Att man kan ställa allmänna fatshionistafrågor där? Jag saknar ett sånt forum. Så kan vi göra OOTD-visningar och sånt. Eller är det för meckigt? […]”

…och jag började genast fundera i storslagna banor för jo, det hade ju varit grymt! Som ett första steg medan jag smider mina planer gjorde jag dock en korpulent-formspring, så vill man fråga mig om någonting går det bra att göra det här (så länge man är medveten om att jag kanske lägger ut frågan, och svaret, i bloggen):

http://www.formspring.me/korpulent

Give it your best shot!

Förresten, jag måste ta tillfället i akt: alla som är registrerade på Twitter måste omedelbart börja följa fattyhulk. Det är i närmaste en order. Jag tror inte att jag har sett något bättre på Internet sedan jag skaffade min första hotmailadress cirka 1996.

Entry filed under: Okategoriserade. Tags: .

Evans A/W 10 Kurvklänningar i Sydsvenskan

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag återfinns även här

Senaste inläggen

wordpress
visitor

