Bara ett kort konstaterande

10 augusti 2010 at 19:02 5 kommentarer

Om det här någonsin blir verklighet (och Marc kommer ihåg att plus sizes inte innebär endast upp till motsvarande 46/48) kommer världen att bli en bättre plats att leva i.

För den som känner för att friska upp sitt minne av hur Marc Jacobs nuvarande ready-to-wear-kläder ser ut rekommenderas ett besök här och här. När jag tänker på att det kanske, kanske, någon gång, finns en mikrokosmisk chans att något liknande eventuellt skulle kunna finnas tillgängligt i min storlek känns det lite som att surfa porr.

Entry filed under: Okategoriserade. Tags: .

Kurvklänningar i Sydsvenskan Världens sämsta byxor

5 kommentarer Add your own

  • 1. hanna  |  10 augusti 2010 kl. 22:48

    men gud. jag blir chockad. och glad. och lite rädd!

    Svara
  • 2. Lina  |  10 augusti 2010 kl. 23:54

    Jag blir också lite hälsosamt skeptisk, det känns som att det kan bli galet (jag är lite rädd för freakshow), MEN det kan också bli fullkomligt fantastiskt!

    Svara
    • 3. hanna  |  11 augusti 2010 kl. 13:44

      vi får hoppas på faaabulooous!

      Svara
  • 4. Ida  |  11 augusti 2010 kl. 22:23

    Jag måste tyvärr tyvärr säga att det inte låter så sannolikt att det blir verklighet. Det är inte MJ själv sm gjort uttalandet och mannen som gjorde det har tydligen hamna i blåsväder internt… men hoppas hoppas!

    Svara
  • 5. Malin  |  11 augusti 2010 kl. 23:59

    Om undret ändå ska ske kan de inte vara ngt lite modigare än 46/48? Och rätt prisklass också ha ha ha ha.

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag återfinns även här

Senaste inläggen

wordpress
visitor

