Två snabba anledningar…

02 november 2010 at 1:25 2 kommentarer

…till att jag inte tänker ta min business till Torrid any time soon, hur förmånlig dollarväxlingskursen än må vara:

1. De säljer Hogwarts House Crest t-shirts i tjockisstorlek – men bara Gryffindor och Slytherin är representerade! Jag har svårt att finna ord för hur mycket detta egentligen upprör mig, så låt oss bara lite kort konstatera att båda är rätt fula och att jag är övertygad om att den sobert mörkblå Ravenclawtröjan hade varit mycket snyggare (för den som undrar, ja, jag är fortfarande 30+, har fast anställning, banklån, 200+ högskolepoäng, etc.).

2. Det här. Allvarligt talat nu. ALLVARLIGT TALAT. ”Cute statement” säger de.”Nåja”, säger jag och stoppar tillbaka visakortet i plånboken, trots att jag fortfarande är sugen på en Cry Baby-tshirt.

Och alltså, ett ordentligt inlägg är, mot alla odds, faktiskt på gång. Typ snart.

Entry filed under: Okategoriserade. Tags: .

Style369 Slutet goth, allting goth

2 kommentarer Add your own

  • 1. Emma  |  02 november 2010 kl. 22:26

    Jag förstår _exakt_ hur du känner. Ravenclaw och Hufflepuff är sorgligt underrepresenterade ÖVERALLT. Sorgligt.

    Du och din blogg är helt fantastiska!

    /Tjejen på HatP-konserten

    Svara
  • 2. hanna  |  07 november 2010 kl. 3:25

    mmmmmm gryffindor-tee! men stackars ravenclaws och pufflare!

    apropå kommentaren ovan, var du på hatp när de var i sverige? jag hjälpte till att arra turnén😀

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag återfinns även här

Senaste inläggen

wordpress
visitor

