Hej min vinterjacka

10 november 2010 at 15:49 Lämna en kommentar

Ramlade ”av en slump” över en 20% off-kod på ASOS och såg det som ett tecken på att det är meningen att jag ska beställa denna skitsnygga och amazing cape/jacka och skicka tillbaka den fula jackan från Elloskatalogen som får mig att se ut som en sälformad blottare, som jag trodde att jag skulle bli stuck med i vinter. Behold its beauty:

Gillar jag den ens bara hälften så mycket som jag gillar min andra ASOScape med militärstuk (inköpt i somras och sönderälskad hela hösten, men den är stickad så den funkar inte som ytterplagg längre, till min stora sorg) så kommer detta att bli så bra. Och det lilla problemet med att det kanske kan bli kyligt om armarna har jag (efter noggrant genomtänkande och konsultationer) tänkt undvika med den lagom okonventionella lösningen benvärmare på armarna. Det kommer att bli bra. Framförallt kommer den här att jackan att bli jävligt snygg. Jag är  nöjd redan.

Entry filed under: Okategoriserade. Tags: .

Det mest spännande som hänt idag… Vandrande marshmallow, någon?

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag återfinns även här

Senaste inläggen

wordpress
visitor

