Stiliga karlar och den bästa fatshionbloggen

25 november 2010 at 0:46 Lämna en kommentar

Igår utlovade jag att det skulle bli snygga killar här i bloggen, och jag är ju en kvinna som står fast vid mitt ord, så varsågoda, här är länken till den fantastiska bloggen Big Boy Fashion.

Idén bakom bloggen är den enklaste och därför också den bästa: vanliga, klädintresserade killar/män som drar stora storlekar postar bilder på sig själva och kläderna de har på sig, och allt presenteras på ett snyggt, lättöverskådligt och inspirerande sätt. Bloggen är helt enkelt awesome och alla måste genast följa!

Jag ville såklart inte stjäla en bild från någon av killarna som skickar in foton på sig själva till bloggen, så här är en bild på Babydaddy från Scissor Sisters som de postade häromdagen istället. Looking good.

Entry filed under: Okategoriserade. Tags: .

Put your pants on In the hood

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag återfinns även här

Senaste inläggen

wordpress
visitor

