NEWSFLASH NEWSFLASH

30 december 2010 at 1:04 5 kommentarer

HM har valt en tjej som nästan är lite tjock som modell för sina pluskläder i vårkollektionen!

Synd  bara att glädjen över detta fördunklas av det faktum att kläderna i kollektionen är så helvetiskt jävla skittråkiga att det nästan är provocerande (och nu talar vi ändå om H&M BiB, så förväntningarna var ju verkligen inte skyhöga till att börja med), men man kan väl inte få allt antar jag.

Entry filed under: Okategoriserade. Tags: .

God Jul! 2010 revisited

5 kommentarer Add your own

  • 1. Anna  |  30 december 2010 kl. 7:43

    Jag blev faktiskt lite överraskad när jag såg modellen jag också! Härligt att vi fick hela fyra sidor, de gör verkligen bara det där för att de måste. Inte en enda klänning:/

    Svara
  • 2. Ida  |  30 december 2010 kl. 11:20

    Dog också av uttråkning när jag såg katalogen. Basic, boring, blah. Tacksam över nätshopping från bättre tillverkare. Men vad jag inte fattar är – om de nu inte VILL göra pluskläder (och därmed tjäna pengar på den delen av konsumenterna) så är det väl ingen som tvingar dem? De borde inte behöva lida sig fram till de där styggelserna. Gör om, gör rätt – eller strunta i det helt och hållet, tycker jag…

    Svara
  • 3. Lulu  |  30 december 2010 kl. 23:33

    Skittråkiga kläder, håller verkligen med. Men ett steg i rätt riktning att ha med Tara Lynn som modell iaf.

    Svara
  • 4. Anna  |  31 december 2010 kl. 12:53

    Provocerande tråkigt indeed. Iofs, så tror jag att H&M kommer behöva/vilja skärpa sig det närmaste året. Med tanke på hur stor marknaden håller på att bli, och jag tror verkligen att H&M kommer vilja ha en del av den kakan.. Jag kan dock inte bestämma mig för om jag skulle välkomna ett sådant besked med glädje, eller med förhoppningen om att de ska fetfaila och tvingas lägga ner BiB. Fast det vore väl inte så roligt för någon av oss, men ändå.. Skadeglädjen!

    Svara
  • 5. Lina  |  04 januari 2011 kl. 17:38

    Den enda anledningen till att jag skulle sakna BiB om de lade ner är deras tights. De är de enda som gör tights som inte fladdrar som en trollkarlsärm runt mina vrister…men iofs verkar de inte göra de vanliga, svarta, plaina tightsen längre utan bara konstiga varianter med ”utsmyckningar” i form av fula sömmar, dragkedjor vid foten eller (horror of horrors) nitar längs med sömmen. Så nej, jag hade inte saknat BiB, annat än möjligen av principskäl.

    Visste inte att modellen är känd, men namnet klingar bekant. Tycker fortfarande att det är bra att de tagit in en snygg, proffsig och (typ) tjock modell, men hade jag fått välja hade jag hellre sett kläderna hänga på en huvudlös skyltdocka OM DE BARA HADE VARIT LITE MINDRE FULA.

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag återfinns även här

Senaste inläggen

wordpress
visitor

