God Jul!

24 december 2010 at 12:07 1 kommentar

God jul mina fina bloggläsare från mig och den gigantiska uppblåsbara tomten som återfanns inne på Guide Michelinkrogen Tröls förra vintern. Mina önskningar inkluderar en fungerande tågtrafik efter julhelgen, en mellandagsrea utan sammanbrott (jag ska äntligen köpa en dator som faktiskt fungerar, tänkte jag) och en plattång till luggen. I övrigt tänkte jag uppfylla mina egna önskningar på ASOS mellandagsrea så fort den där fungerande datorn är inhandlad. Hoppas ni har en fin jul och vi hörs and all that. Kram!

Entry filed under: Okategoriserade.

Semestertips NEWSFLASH NEWSFLASH

1 kommentar Add your own

  • 1. Jenny Wellsten  |  25 december 2010 kl. 23:52

    Hej och God Jul på dig själv! Har precis kommit hem från weekend resan från helvettet. London och Heathrow är ingenting jag rekommenderar när det snöar om jag säger så….efter grymt äventyr landade vi dock på hemmaplan kl tio på lillejulafton och kunde trots allt fira jul med nära o kära.
    Nu ska jag kasta mig över ASOS och shoppa loss för jag är en tönt som inte hittar några fina kläder när jag är i London. Jag letade inte heller för överallt där jag var fanns det bara upp till st 44.
    Så kan det bli.
    God fortsättning på dig!

    Svara

Lämna en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag återfinns även här

Senaste inläggen

wordpress
visitor