Vandrande marshmallow, någon?

12 november 2010 at 21:04 7 kommentarer

Det är rätt länge sedan som jag publicerade ett inlägg på mitt favorittema ”skitfula tjockiskläder” nu (inte för att det råder någon brist på sådana, den som är sugen på att förfasa sig över fula tjockisplagg av klassiskt snitt behöver inte titta längre än in på Lindex där man kan beskåda en säckformad t-shirt med texten ”Tu es belle” i glitter applicerad över brösten, för att bara ta ett exempel). Ett tag tänkte jag till och med att det kanske var dags för lite mer positiva tongångar i bloggen – varför slösa tid på det som är fult, det är ingen som tvingar mig att köpa det och dessutom finns det ju fula kläder även i mindre storlekar, försökte jag övertyga mig själv. Sedan kom jag dock att tänka på att för den som inte är tjock utgör i alla fall inte det skitfula cirka 85% av det totala utbudet, och bestämde mig för att fortsätta vara bitter.

I alla fall. Idag browsade jag lite inne på Evans och hittade ett plagg som inte bara kittlade min gag reflex lite så där i allmänhet utan som också gav upphov till vissa filosofiska funderingar/konspirationsteorier:

Ugly-ass tröja/klänning                               Skumtomte

DET ÄR VÄL INTE BARA JAG SOM SER DET?

Entry filed under: Okategoriserade.

Hej min vinterjacka Put your pants on

7 kommentarer Add your own

  • 1. Ann-Christin  |  12 november 2010 kl. 21:14

    Du är rolig : )

    Svara
  • 2. Lulu  |  12 november 2010 kl. 23:45

    Ja, den var inte för snygg. En tomtemössa på det och man är fullbordad skumtomte, eller kanske till och med skum tomte.

    Svara
  • 3. Jessica  |  13 november 2010 kl. 12:45

    Du är så rolig.

    Svara
  • 4. anna  |  13 november 2010 kl. 19:10

    CAN’T UNSEE IT.

    Svara
  • 5. fruhatt  |  15 november 2010 kl. 16:41

    Men så jävla fult liksom !

    Svara
  • 6. Malin  |  15 november 2010 kl. 23:09

    Jag avskyr rosa på mig själv. Har provat en gång men det plagget blev bortskänkt efter den gången. Ovanstående skulle jag möjligen ta på mig om alla andra kläder jag får på min trinda kropp skulle gå upp i rök.

    Svara
  • 7. Cici  |  03 april 2011 kl. 22:56

    Även om man nu inte skulle vara + i storleken så får ju snitt, fluff och kulör skumtomten att se ännu jävligare ut. Den smickrar ju definitivt int någon figur överhuvudtaget! Jösses! Fortsätt vara bitter, de behöver nog ge sina designers ett par käftsmällar. ❤

    Svara

Lämna en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jag återfinns även här

Senaste inläggen

wordpress
visitor